13 marca 2012

Śpiaca Królewna wersja oryginalna

Dawno... dawno temu, pewien komiksomaniak komentując mój wpis o prawdziwej historii Czerwonego Kapturka zdradził mi, że w jednym z tomów Sandmana poznam jeszcze oryginalną wersję Śpiącej Królewny. Tak też się stało. Jednak muszę stwierdzić, że się zawiodłam. Historia ta była tylko lekko zarysowana. Chcąc poznać więcej szczegółów (z natury nie lubię nie wiedzieć) zaczęłam szperać po internecie. No i udało się. Moja ciekawość została zaspokojona, a ja czuję się spełniona. Ale już nie przedłużam i zaczynam opowieść. 

Początek wszyscy zapewne znają - król, królowa, rodzi im się córka, czarownica rzuca zły czar na księżniczkę itd. Przejdę więc od razu do sedna.


Królewna podczas pracy przy kołowrotku kuje się w palec i zgodnie z przepowiednią zapada w stuletni sen. Po pewnym czasie przybywa książę. Jednak zamiast ją obudzić pocałunkiem (taką wersję wszyscy znamy) on zaspokaja swoje żądze i ją gwałci (niezły z niego nekrofil). Ale wracając do opowieści. Księżniczka wcale się nie budzi. A żeby było ciekawie to zachodzi w ciążę. Jeszcze śpiąc rodzi bliźniaki, które po wyjściu z niej zaczynają po niej pełzać. Jedno z dzieci przez przypadek zaczyna ssać palec zamiast piersi i wysysa zatrute drzazgi drewna spod paznokcia swojej matki. Klątwa przemija, a Śpiąca Królewna się budzi (pewnie w niezłym szoku).

8 komentarzy:

  1. Zakończenie niezłe, ale się uśmiałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie mogę to znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie koniec. Śpiąca królewna budzi się niewidoma. Podobnie książętraci wzrok gdy podczas szybszej ucieczki z wieży wpada w kępę cierni i dzięki temu żegna się z oczami. Potem przez jakieś 15 lat włóczą się oboje po świecie. Są biedni jak myszy kościelne. Tylko królewna ma gorzej bo to z nią są dzieci. Po 15 latch się spotykają. Książę się zmienił bo przez ten czas sporo o tym myślał i zaczął żałować. I tego nie jestem już tak pewna - on i królewna wpadają sobie w objęcia zalewają się łzami. Królewna go pamięta i już nie jest na niego wściekła. W gruncie rzeczy się obudziła i ma dzieci. Te gapią się zdumione a rodzice odzyskują wzrok. Książę błądził bo nie mógł jako niewidomy odnaleźć domu a królewna szukała dziecioroba gwałciciela coby jej pomógł w wychowaniu dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pardon to było coś około 10 lat

      Usuń
    2. Coś ci się pokręciło. To było w Roszpunce ,a nie w Śpiącej Królewnie. Tylko tam dzieci nie były efektem gwałtu.

      Usuń
  4. Ja czytałam to zakończenie z cierniami, jako zakończenie Roszpunki.





    OdpowiedzUsuń
  5. Jest nakręcony film 🎥 z księciem nekrofilem

    OdpowiedzUsuń